Akcesoria biurowe – jak wybrać niszczarkę?

0
886
Akcesoria biurowe – jak wybrać niszczarkę?

Akcesoria biurowe typu niszczarki to bardzo przydatne urządzenia. Dlatego jeśli już zdecydujemy się na ich zakup, dobrze jest dokonać tego z głową. Rozważając zakup niszczarki należy wziąć pod uwagę następujące parametry: poziom bezpieczeństwa i pojemność zbiornika na ścinki.Akcesoria biurowe typu niszczarki dzielą się na modele, które tną na cienkie paski, co zapewnia podstawowy poziom bezpieczeństwa i na modele, które tną na małe ścinki, co zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa. Artykuły biurowe typu niszczarki w każdej tej grupie dzielą się również na poziomy bezpieczeństwa, które określane są w oparciu o szerokość paska bądź rozmiar ścinka. Stopni bezpieczeństwa jest od 1 do 5, gdzie 1 oznacza podstawowe bezpieczeństwo, a 5 najwyższe. Drugim ważnym parametrem jest pojemność zbiornika na ścinki. Owszem im większy, tym więcej się zmieści i rzadziej trzeba będzie go opróżniać. Jednak ma to swoje wady i zalety. Wybierając materiały biurowe typu niszczarki warto również zwrócić uwagę na takie elementy jak: możliwość niszczenia płyt CD i kart kredytowych, głośność, możliwość pracy w trybie ciągłym, funkcja cofania, która przydatna jest w sytuacji przeciążenia mechanizmu niszczącego oraz wymiary i waga sprzętu.

http://www.auric.pl/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here