Budowanie dobrego wizerunku firmy jako forma reklamy

0
1287
Budowanie dobrego wizerunku firmy jako forma reklamy

Czasami zastanawiamy się, dlaczego niekiedy znane firmy, często posiadające dobrej jakości asortyment czy usługi, nie cieszą się zbyt dobrą opinią. Okazuję się, że coraz więcej osób zwraca uwagę, nie tylko na sam produkt i jego wykonanie oraz cenę, ale także na ogólną opinie na temat danego producenta oraz sposobu w jaki prowadzi on własną działalność. Niekiedy nawet przypadkiem, jadąc autobusem czy pociągiem, możemy usłyszeć jak jeden z pasażerów opowiada drugiemu, na przykład o złych warunkach panujących w miejscu pracy, braku wypłaty w terminie, czy też o wykorzystywaniu pracowników. Nierzadko też, z nieprzyjemnymi sytuacjami, podczas wykonywania obowiązków służbowych, spotykają się nasi bliscy, rodzina, znajomi. Oczywiście większość z tych osób przekazuję informację o złych warunkach panujących w konkretnej firmie dalej, często opisują zjawiska z którymi się spotkały w internecie, lub podczas zwykłej rozmowy. Po usłyszeniu takich wiadomości, duża część społeczeństwa wyrabia sobie negatywną opinię na temat całej działalności danego przedsiębiorcy, a niekiedy nawet podświadomie rezygnuję z kupna jakiegoś produktu, który zaczyna kojarzyć z wyzyskiwaniem pracowników. Negatywna opinia może ciągnąć się za taką firmą przez wiele lat, szczególnie jeśli mamy do czynienia z wyjątkowo drastycznymi sytuacjami, nierzadko nagłaśnianymi przez media. Zatem rzetelność i uczciwość w stosunku do pracowników pomaga w kształtowaniu dobrego wizerunku firmy i jest z pozoru nie przynoszącą znacznych rezultatów, ale istotną formą reklamy.

http://www.dzialaj.pl/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here